Pages

Keajaiban perang di GAZA, Palestina #Save GAZA

Assalamualaikum WBT

Gaza, itulah nama hamparan tanah yang luasnya tidak lebih dari 360 km persegi. Berada di Palestina Selatan, “terjepit” di antara tanah yang dikuasai penjajah Zionis Israel, Mesir, dan laut Mediterania, serta dikepung dengan tembok di sepanjang daratannya.


#save GAZA & Let's pray for GAZA.

Boikot barangan Yahudi! Boikot terhadap syarikat yang menyokong kekejaman Zionist.

Jangan berhenti berdoa pada mereka disana. Janganlah kita hanya berdiam diri,Sesunggunhnya Allah mendengar doa-doa hambanya. #SAVE GAZA :'(

Baby Killers


Diharapkan agar para pembaca dapat menyebarkan surat ini kepada para pembaca bahasa Melayu yang alin demi menyemarakkan usaha menyelamatkan rakyat Gaza yang sedang menderita akibat kepungan Rejim ZIonis yang zalim dengan bantuan Amerika Syarikat.

Dan Janganlah kamu (merasa) lemah, dan jangan (pula) bersedih hati, sebab kamu paling tinggi (darjatnya), jika kamu orang beriman (Ali-Imran 139).

Hulurkan bantuan mengikut kemampuan anda.

“Barang siapa mengerjakan kebaikan seberat zarrah, nescaya dia akan melihat (balasan) nya. Dan barang siapa mengerjakan kejahatan seberat zarrah, nescaya dia akan melihat (balasan) nya.”Al-Zalzalah: ayat 7-8

Mendermalah untuk pembelian ubat-ubatan yang diperlukan. Menyumbang secara terus sama ada sumbangan yang berbentuk material ataupun kewangan. Hospital-hospital dan klinik-klinik di Gaza sedang kehabisan ubat-ubatan untuk merawat para pesakit.

Pilihan di tangan anda.

Thank You for reading, Aimaa Fauzie's