Apabila saya seorang pengajar

Assalamualaikum WBT

Sempena taklimat serta program Fun Charity Ride pada 16 & 17 Feb 2013. Terdapat beberapa aktiviti untuk kursus pendek yang terlibat. 

Sebelum mengajaq kena la bagi sedikit pengenalan-pengenalan tajuk kann. baru peserta2 boleh paham hewhew

Time nie tengah tunjuk demo solekan asas diamana cara-cara menggunakan alat solekan dengan betul. Model sempoi punya siap bersila. haha

Salah sorang pelajar ambil alih untuk membuat demo solekan asas pulak. Sambil-sambil tu aku pulak sibuk dok bagi penerangan tak habis2 walaupun peserta banyak tumpu pada demo solekan lagi berbanding percakapan aku.hehe its sokey its sokey :)

Antara peserta-peserta kursus pendek yang terlibat. Rupanya banyak juga kaum yang lebih berumur suka pada solekan. Classss Aunty2 :)

Kali ni aku buat demo solekan kali kedua pulak. Iaitu Pengantin Arabian. Dimana kena tunjuk teknik2 pemakaian eyeshadow ala-ala arab kann. *Model yang berlainan okay

Haa nilahh hasil pada demo solekan tadi. Sebenaqnya Cik Amalina ni pensyarah jugak, disebabkan semua pakat malu nak jadi model solekan terpaksa jugalah tarik cik Amalina ni jadi model. hewhew

hehw Last2 saja nak letak muka sendiri. Tapi taktau dah nak letak caption apa. Takpa2 abaikan saja.. 

Rasa dah cukup sampai kat sini jela kot. Nanti-nanti cerita lagi okay. Tak salah kan kita nak kongsi2 pengalaman macamni. Harap awak2 semua okay nahh :)

Thank you for reading, Aimaa Fauzie's